We rijden zo vlug mogelijk

8 juni 2008 - Como, Italië

Rust onderwegOp zondag 8 juni 2008 vertrekken. Ik en anderen stappen op aan het kerkje van Debbautshoek.  De andere helft van ons Zelzaats gezelschap zit al op de bus. Die zijn aan het gemeentehuis opgestapt.
Op weg over de snelwegen, pikken we nog wat medereizigers op. Onze begeleider komt erbij in Mechelen. In Bierges stapt ook Henk op. Henk is de chauffeur die ons naar en doorheen Noord-Italië brengt.

Het is een lange rit vandaag. Er zijn onderweg gelukkig genoeg rustplaatsen voorzien. Kwestie van de benen eens te kunnen strekken. Onze route brengt ons naar de Ardennen, rijdt langs Luxemburg. Verder rijden we in Frankrijk in de Rijnvallei, tussen de vogezen en het Zwarte Woud, die we in de verte zien. Bij Basel rijden we Zwitserland binnen. We rijden onder Basel door. Helemaal mooi wordt het in de Alpen.
In Luzern stoppen we voor de laatste keer. Hier gaan we naar een restaurant voor het avondeten. En dan nog even de autobus in, om in Como te overnachten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl